Premiären för filmen Avatar

Igår var jag på premiären för Avatar, hur jag nu hamnade på en sciensfiction film? Men den var förvånansvärt bra, helt okej för en fredagskväll. Mina kompisar däremot tyckte att den var super bra. Jag kan hålla med om att den var väldigt välgjord och bakgrundsmusiken var väldigt fin. Alla som gillar sciensfiction kommer nog gilla denna film. Ett plus är att den även visas i 3D, och det räddade nog mig ifrån att inte somna när klockan slog efter 1 på natten, och filmen var fortfarande inte slut.
Nu har jag gått på en filmpremiär här i USA, så nu kan jag stryka det ifrån "att göra" listan. Det var röda mattan, en liten kör som sjöng, såpbubblor i luften och en trollkarl som underhöll publiken innan filmen började. 

Kommentarer
Postat av: dino

Var med å såg den. Ja gillar ju normalt SF filmer men den va väll inte någon höjdare. SÅ extremt förutsägbart alltihop. Sjukt snyggt gjort dock. Saknar dej sötnos :)

2009-12-20 @ 09:20:32
URL: http://www.metrobloggen.se/workoutzone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0