En underbar helg i gott sällskap

Baseball, middag hos Filippa, hotellvistelse, shopping, och en spelning på en ”car-show” i Antioch. Det var lite vad min helg hade att bjuda på.

Idag kände jag mig som en riktig amerikan, hör och häpna, jag tog ”drive in” på McDonalds och beställde en BigMac och glass, det var riktigt gott. 

Jag vill också hälsa till Britt-Louise & Urban, Eva & Ove, min syster Susanne och min syster Helena att jag försökte skicka vykort till er ifrån Mexiko. Men tyvärr blötte väl mexikanarna upp vykorten och tog frimärkena… Jag ska göra ett nytt försök nu när jag åker till Hawaii på fredag. 


Kommentarer
Postat av: helena

go du e syster... finns folk till allt...när kommer mamma och torgny ner???

2010-07-19 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0