Jag blir lika glad varje gång då jag inser att det är HELG!!

Veckan har gått sin gilla gång. I måndags hade vi tjejer ”Välkomstmiddag” för Claire och Lisa som just kom hem ifrån Hawaii. Nu dröjer det inte länge fören en annan åker dit, bara drygt 1 vecka kvar.

I tisdags var vi på bio och såg filmen ”Predators”. Den var jätte dålig, så den rekommenderar jag verkligen inte! Onsdagskvällen inleddes med middag på en fin restaurang, därefter körde vi en repris och gick på bio igen. Denna gång såg vi filmen Knight and Day, en helt okej film med Cameron Diaz och Tom Cruise. 

Igår torsdag åkte jag hem till Filippa med sushi, den njöt vi av på hennes balkong- mitt i downtown SF. Därefter blev det lite kortspel, monopol och svenska kakor. 

Idag är det fredag!! Underbart!! Ikväll blir de Baseball, middag hos Filippa och sedan en hotellvistelse. En perfekt fredag alltså. I morgon lördag blir det till att följa med på spelningar, troligen avrundat med utgång. Det är ungefär vad min helg kommer att bjuda på, för sedan på söndag har jag jobb på schemat. Inte lika roligt! 

Downtown San Francisco med Baseball-arenan AT&T i mitten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0