Pride Festivalen

Jag har precis slängt i mig min andra sushi för den här veckan.. vad då? Det är ju redan tisdag... Men jag måste sluta äta ute så mycket innan jag måste ta 2 flygstolar hem, men vad gör man inte när kylskåpen här i USA ekar tomma, och det är lika billigt att äta ute som hemma. 
Nu börjar det även laddas inför nästa helg då Pride Festivalen går av stapeln. Kommer nog bli extraordinärt i en stad som San Francisco. Det blir att att leta fram sina rosa lösögonfransar ifrån Halloween, dra fram stora sminkboxen och på med den vida tyllkjolen. Det blir nog en kul och annorlunda upplevelse!

Kommentarer
Postat av: helena

du lär jhu ta en massa bilder då...skulle va skit kul att gå här hemma i stockholm:)

2010-06-23 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0