I'M BACK!!

Denna gång på svenskmark. Nu var de ett bra tag sedan jag gjorde en uppdatering här på bloggen. Jag har vart med om en hel del sedan dess, och jag har redan många nya järn i elden. Under min sista tid i California, åkte jag bland annat till Hawaii, Las Vegas, Grand Canyon, Malibu, Santa Barbara, Monterey m.m. Hela mitt år i USA har vart helt fantastiskt, men nu är jag tillbaka in Sweden, och redo och köra stenhårt med studierna. Ja.. man kan ju i alla fall försöka;) Planerna är dock att redan i jul göra ett återbesök i mitt kära San Francisco. Dessutom har arbetet för utlandsstudier hösten -11, påbörjats. Jag är helt enkelt inte färdig med California.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0